Sunday, November 3, 2013

Inginkan lamaran sebegini

Assalamualaikum dan hai semua!

Bergelatar jari jemari Eyz taip entri kali ni. HAHA! Sebab? Lamaran Fizo untuk Mawar sweetnyaaaaaa.... FUH! MrCepet!!! Nak macam ni jugak boleh tak??? Keke.

Nak melamar pun ada gimik tersendiri tau. Kalaulah korang dapat kejutan lamaran macam ni apa yang korang akan rasa? Kalau Eyz, FUH! terkata kot. Kahkah *berangan*

Jom saksikan sendiri sendiri bagaimana gimik lamaran daripada Fizo Omar untuk Mawar.


Inginkan perkahwinan macam ini? Hanya kerana 20 sen! KLIK SINI

:: Bisikan Syahdu ::
"Lepas ni, janganlah nak paksa pulak bakal suami tu buat macam ni yer. Kesian kat dorang. Hihi"

3 comments:

Hatiku Di Harajuku said...

Wahh, Fiz lamar di panggung wayang lagi tu. Macam romantik je.. macam mahu je.. haha

Zara Nurhaidah said...

Mcm comei je..mcm nak je..hehe

Isabel Diaz said...

Romentik da jark.