Friday, November 15, 2013

Giveaway??? Sponsor???

Assalamualaikum!

Sekarang musim cuti sekolah dah bermula. Apalah rancangan korang? Nak melancong ke nak dok rumah goyang-goyang kaki jer? Hihi. Btw, Eyz nak ucapkan tahniah kepada murid-murid tahun 6 yang dah berjaya dapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan UPSR tu. TAHNIAH adik-adik semua! Buat yang tak berjaya tu, jangan terus berputus asa. Teruskan perjuangan anda okay.

Sebenarnya Eyz rancang nak buat giveaway sebelum hari jadi Eyz yang bakal tiba tak lama lagi. Hadiah sponsor by Eyz sendiri. Lumayan tau yang Eyz nak hadiahkan. Ehhee. Pemilihan pemenang semuanya guna random.org. Kalau ada yang nak bagi sponsor tu elok jugak. Hihihi. Sesiapa yang nak jadi sponsor tu boleh inbox Eyz kat SINI. Tapi maximum yang nak sponsor tu 5 orang. Siapa cepat dia yang dapat. Ehhee.

Yang nak sponsor tu pun kena betul-betul sponsor tau. Jangan pemenang dah dapat tapi hadiah tak dapat. Payah tu. Janji kena ditepati. Ehem.



4 comments:

Nor Nadia Syakila Jamal said...

Selamat bercuti dik..
Akak rasa macam nak sponsor , tapi kena tahu syarat2 awak dl :)
akak mesej sana ya...

followed !

~emi~ said...

sy berminat utk jd sponsor. :)

MisEyz BLurz said...

@Nor Nadia Syakila Jamal tkasih sis...sy dah respon d sana...hihi^_^

MisEyz BLurz said...

@~emi~mari inbox Eyz^_^