Friday, October 25, 2013

Peminat fanatik Keisha buat hal

Assalamualaikum dan hai!

Korang peminat Keisha tak? Semua orang tahukan yang artis Keisha ni bakal bertandang ke Malaysia tak lama lagi. Sooo... Ada seorang mamat ni memang fanatik betul dengan artis ni. Dia buat apa sahaja demi artis kesayangannya. Nak tahu apa yang dia dah buat???


KLIK GAMBAR KAT BAWAH

http://whitgunn.freeservers.com/Davemusic/K/kesha/tik_tok.jpg


:: Bisikan Syahdu ::
"Pada awalnya Eyz tak tahu pun siapa Keisha ni. Selepas tengok video mamat tu, Eyz teringin nak tonton klip video Keisha. OMK! Tahu lagu-lagu dia. Lagu dia BEST!"

No comments: