Tuesday, October 22, 2013

Hotlink tawarkan Free Wifi

Assalamualaikum dan hai semua!

Korang mesti suka online-kan. Eyz pun salah seorang yang kaki online tau. Sehari tak online rasa macam blurz semacam jer *nama pun dah MisEyz Blurz kan* Hihihi. Sekarang HOTLINK ada sesuatu yang gempak tau untuk semua. FREE WIFI!!!!! Wow....! Hari ni juga Eyz nak beli HOTLINK supaya dapatlah online memanjang. Tak payahlah nak kejar sana sini cari wifi free. Kan kan...

Masih tak boleh nak percaya ke? Jangan tak percaya. Kena percaya tuuu... Pendek kata, klik gambar kat bawah ni untuk dapat informasinya. JOM!!!



:: Bisikan Syahdu ::
"Jangan segan silu untuk dapatkannya sekarang. Dah macam promoter betul rasanya. Hihihi."


4 comments:

Liza Licha said...

mcam prepaid biasa ea? sbb skg pakai line. tengok iklan cambest jgk

MisEyz BLurz said...

@Liza Licha boleh dptkan info dari iklan tu..ada dia terangkan^_^

Azhafizah Md Nor said...

sekarang ni priority semua ke arah internet kan..bagus betul promotion ni..untung!

MisEyz BLurz said...

@Azhafizah Md Nortu larh..sekarang ni smuanya guna internet..nak beli brg pon main klik2 jer..xpayah nak susah2 pergi kedai..