Sunday, October 20, 2013

Cara nak buat mangkuk daripada coklat

Assalamualaikum dan aloha!

STOP!!! Jangan tidur lagi! Hihihi. Dalam Eyz usha sana sini kan, Eyz terjumpa satu penemuan ni. Ecewah. Ehhee. Cara nak buat mangkuk daripada coklat. Mudah jer. Tak payah nak tulis berjela-jela. Tengok jer gambar bawah ni. Konfem korang rasa teringin nak cuba. Mudah dan murah. Kot lah. Keke.

Sebelum nak melelapkan mata tu, meh ar sini kejap.
Cuci mata dulu sebelum tidur. Hihi.

.

.

.

.

.

.




:: Bisikan Syahdu ::
"Mantaplah idea orang ni datang buat mangkuk coklat macam ni. Tak terfikir pun. Pemikiran di luar kotak pemikiran woo... Setiap yang unik pasti ada caranya!"