Monday, October 21, 2013

3000 SLE Supporters Giveaway

Assalamualaikum dan selamat malam!

Seronoknya dalam beberapa hari ni blogwalking sana sini. Ehhee. Dan dalam masa yang terdekat ni tak boleh dah nak blogwalking sebabnya exam tak lama lagi. OH, TIDAK!!! Scary wooo!

Btw, kali ni Eyz nak join GA dari DayangDeno. Jom join! Mudah jer. Tak susah. Ehhee. Mudah macam korang pakaikan stokin. Erkz! Takde kaitan. Hohoho.




Assalamualaikum.


klik banner untuk join


Senarai hadiah:
Cash RM100 x 1, doodle ART button badge x 10, DuniaShida button badge x 3, perfume x 2, photo canvas (art kufi) x 3, photo canvas (typography canvas) x 3, Novel x 5, tudung bawal x 3, beauty tool x 1, bookmark limited edition x 15, pin ribbon x 2, topup RM10 x 8, topup RM5 x 5

3000 SLE Supporters Giveaway dianjurkan oleh DayangDeno dan disponsor oleh DayangDeno, NazrinaHussin, DuniaShida, Canvas D'Arte, Hawadah, Mojat, DyshaSahhir, MamaDarwiish, AkuMira, Pinkizluv, NadiaDiana, Cahaya Jannah, AdamFaiz, AisyaLieza, Nasuha, GreenAmila, CikkMira

Tamat 24 Oct 2013, 12malam



4 comments:

Sherlyanna angiela Martin said...

good luck..
http://sherlyanna-angiela.blogspot.com/2013/10/3000-sle-supporters-giveaway_22.html

deno said...

salam... terima kasih kerana menyertai segmen dayangdeno :) sila semak nama dan komen di entry senarai peserta ya... deno tak mahu ada peserta yang tertinggal... btw, good luck! ^_^

MisEyz BLurz said...

@deno tkasih deno!^_^

husna zahidi said...

Assalamualaikum
kunjungan dari segmen yang sama..=)
http://husnazahidi.blogspot.com/2013/10/3000-sle-supporters-giveaway.html