Monday, August 5, 2013

Salam Lebaran buat semua pembaca dan blogger

Assalamualaikum dan selamat berpuasa semua!

Puasa tak hari nie??? Alhamdulillah... Jangan tak puasa tau. Sayang kalau tak puasa penuh. Pejam celik pejam celik hanya tinggal beberapa hari jer lagi nak berhari raya. Di sini, saat ini, hari ini Eyz ank ambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin buat seluruh umat Islam yang menyambut bulan Syawal yang bakal kunjung tiba.


http://2.bp.blogspot.com/--rA-rSTGfwA/UCi--E4fyFI/AAAAAAAALpU/LW6av-cbg2U/s1600/selamat+hari+raya+BIRU.gif


Mesti sekarang nie semua tengah bertungkus-lumus mempersiapkan persiapan untuk berhari rayakan. Dah beli or dah buat baju kurung? baju melayu? kasut raya? kuih-muih dan habis bakar ke? Ehhee. Konfem semuanya dah selesaikan. Al-maklumlah sekarang nie banyak yang main tunjuk-tunjuk jer. Senang. Hihihi. Eyz pun macam tu jgak. Ehhee. Sekadar buat sendiri kek lapis jer termampu. Biskut semuanya main tunjuk. Hohoho.

Nak beraya tahun nie memang tak sabar nak tunggu. Semua ahli keluarga berkumpul tahun nie. Suka..!!! Suka! Hihihi. Tapi... Tetap jugak risau sebabnya assignment keliling minda. Hohoho. Fikir jer raya (hepi), fikir jer assignment (risau). Aduhai. Novel tak buat lagi. Cerpen pun tak buat lagi. Gurindam, sajak, pantun dan syair? Erkz! Banyaknyaa.... Hohoho.


Mari singgah ke MisBlurz Collection


Tapi.. Tetap jugak tak sabar nak beraya!!!
TAK KIRA! NAK RAYA JUGAK!
Ehhee..

** Jom join  'Giveaway Hari Raya Aidilfitri by MisEyz'.. Menangi bermacam-macam hadiah raya dari Eyz sendiri. Jangan lepaskan peluang tau ^_^ **


:: Bisikan Syahdu ::
 "Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin baut semua! Raya-raya jugak, keselamatan dan kesihatan diri perlu dijaga. Ingatlah orang yang tersayang. Untuk warga IPG KBM, selamat bercuti dan beristirehat bersama tugasan yang melambak. Keke."
 

15 comments:

Farah Waheda Wahid said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

wow.... salam lebaran juga.

MisEyz BLurz said...

@Farah Waheda Wahid Tkasih kak! Salam Lebaran jgak dr Eyz^_^

Buyat said...

Aherherher, salam aidilfitri jugak awak.

MisEyz BLurz said...

@Leeza dayasari [santai leeza] Tkasih kak Leeza^_^

Rosmadi Shakri said...

Selamat Hari Raya dari MrJocko

SimplySeoul said...

Salam syawal. first time datang cni. hopefully u have a great raya celebration ahead. :)

Cik Misya (Aimi Syahirah) said...

Hi dear! Nak duit raya free?http://www.aimisyahirah.com/2013/08/contest-saya-nak-duit-raya-cik-misya-v2.html

ainil fazieda said...

selamat hari raya si cantek :P

Nurfaezah Abdullah said...

slmt hari raya juga hehe

MisEyz BLurz said...

@Buyat Tkasih^_^

MisEyz BLurz said...

tkasih semua...SALAM LEBARAN!^_^

Aku Anis said...

slmt hari raya kak.. cantik gmbr akak tu.. =)

jom bw dan komen di blog sy..

http://musicloveanisa.blogspot.com/2013/08/saya-jadi-lebih-menghargai-wanita.html

Rubiatul Adawiyah said...

selamat hari raya budak comel.. :D

MisEyz BLurz said...

@Aku Anis tkasih^_^