Saturday, July 20, 2013

Juling sebab jumpa perkataan S**E

Assalamualaikum dan hai semua!

Sementara menunggu saat nak bersahur nie. Haha. Awal betul nak sahurkan. Semangat!!! Ehhee. Eyz nak ceritakan pasal juling sebab jumpa perkataan S**E. Korang rasa perkataan apa nie ek??? Cuba teka. Cepat...! Cepat...!

Klu di sini, perkataan nie boleh buat orang demam tau. Demam apa? Kenapa? Eyz pun dapat penangan yang teramat kuat dengan perkataan ini. Memang happening sangat!!! Tak rugi korang kalau korang tahu tau. Ehhee. Perkataan........

.

.

.

.

.

.

.



Sekarang nie banyak sangat sale. Al-maklumlah dah nak rayakan. Sale di merata-rata tempat di Malaysia buat masa sekarang nie. SOoooo... Jangan lepaskan peluang keemasan nie untuk melayangkan duit anda!!! HAHA! Eyz salah seorang daripadanya. Hoho. Sebelum nak raya nie banyaknya yang nak kena borong. Biskut raya terutamanya.

Khamis lepas Eyz pergi SOGO. Saja nak cuci mata. Sekali bukan jer cuci mata tapi cuci dompet sekali. Hahaha. Memang betul-betul demam kalau dah tengok SALE 50%, 70% nie kan. Hihi. Sale di SOGO buat masa sekarang nie sangat berbaloi. Eyz beli kasut berjenama dengan harga yang amat berpatutan.



 All Heels??? Hihi. My favourite! Al-maklumlah orang 'pendek' macam Eyz nie kena pakai heels. Barulah dikatakan duduk sama tinggi, berdiri pun sama tinggi. Keke. Yang paling buat Eyz juling, barang yang berjenama yang sepatutnya ratusan ringgit dan sekarang dah boleh dalam genggaman dengan separuh harga. WOW!

Bolehlah minta bf korang belikan ke. Hihihi. bukan di SOGO jer tau. Mydin di Masjid Jamek pun murah-murah. Semua barangan di Mydin tu separuh harga. Yang semamangnya harga RM10 bolehlah dapat separuh harga. Sampaikan Eyz tengok berbakul-bakul orang beli. Hoho.

:: Bisikan Syahdu ::
"Berhati-hati kalau membeli sebabnya boleh kering atm. Hihihihi. Selamat bersahur!"

9 comments:

Niena Reen said...

kalau nama pun perempuan memang juling aje tengok sale tu kan. hehehe. :D

timm_bill said...

Xshopping rya lagi..hu3..

Nurfaezah Abdullah said...

fae suka tgk heels lawa tapi belum balance kalo berjalan pakai kasut tinggi haha ala org patah pinggang dah~

eVa said...

yobihhh sogo nang murah eyh.. hari-hari sale.. mun g kl mesti ke cya.. wajib ahhaha.. yalah time tok nang sale.. sakit mata ngga ahhaha.

Isabel Diaz said...

Sik pat nak nangga sale dolok kinek towk.. Elaun belom kuwar.. Huhu..

MisEyz BLurz said...

@Niena Reen betul tuuu...hehe...juling sampai berpusing..keke

MisEyz BLurz said...

@Nurfaezah Abdullah xpe..bleh guna raya jer...hehe

MisEyz BLurz said...

@eVa Yalah tek..xalah2 sale jak keja..hihi..pegi kl gk shopping raya..hihi

MisEyz BLurz said...

@Isabel Diaz Aik..lambat juak masok elaun yaa...aduhai..konfem loaded glak mun masa raya tokz..hihi