Sunday, April 14, 2013

Blogger dalam video Anak Kampung!!!

Assalamualaikum dan hai hai semua!

Setelah berakhirnya kesibukan Eyz di IPG sekarang nie, FUH! *lega bahkan.... tak berakhir lagi sebenarnya, masih melambak-lambak lagi kerja yang perlu diselesaikan sebelum peperiksaan nie. HUHU! *sabar*


:: Terima kasih buat Blogger Cik Lyeen dengan shawl halfmoon nie. Hihihi ::


Blogger dalam video anak kampung????? ERKZ! Blogger mana tu? Blogger mana tu? Blogger-lah sangat. HAHA! Eyz jer pun. Tu pun sekadar watak sampingan jer. Tak sampai beberapa saat pon. HAHA! *mengada betul* Macamlah blogger top melecunkan. Hihihi. Minggu lepas Eyz dan rakan sekelas Eyz sibuk dengan penggambaran untuk video klip Anak Kampung versi bakal-bakal guru dari IPG nie. Hihi. 

Tugasan yang pensyarah bagi.

"Hasilkan satu video klip mana-mana lagu pilihan kelas masing-masing. Watak dalam video klip lagu tu adalah ANDA!!! Setiap orang ambil peranan!!!"


WOW! Inilah tugasan yang kami tunggu-tunggukan dari semester lepas. Jeles tau tengok kelas lain buat. Akhirnya niat kami tercapai jugak untuk buat video klip hasil daripada kelas Eyz sendiri nie. WELL DONE GUYS!!! Tak disangka-sangka kami mampu selesaikan jugak penggambaran untuk video klip nie. Dah boleh tersenyum lebar! Ehhee.

Eyz pun tak sangka geng-geng kelas Eyz boleh siapkan video nie dengan jayanya. TAHNIAH GENG!!! Eyz bangga sangat kat korang! Sayang sangat kat korang! SOoooo... Jangan lengah-lengahkan lagi.
Jom tonton video K.A.M.I....! Hihihihi.
^_^



:: Jom tonton SINI untuk lebih jelas. Kasi LIKE! Like! kalau like! Hihi ::


 




:: Bisikan Syahdu ::
"Terima kasih Eyz nak ucapkan buat semua sebab tanpa ketegasan dan kerjasama korang kita tak dapat nak jayakan video nie. Betul tak? *isk..isk... dan mohon maaf atas segalanya sahabat sekalian. Senyum sokmo ya! Hihihi."

8 comments:

Razil Tahir said...

Baru nak tengok video tue..
Papepun nampak cam best gila!!
Jelez la..
nak jugak... huhuhhuhuhu

MisEyz BLurz said...

@Razil Tahir mmg best sgt...mcm2 reaksi masa buat penggambaran tu..hehe

michelle De hunny said...

best la ktkorg.
kalah artis.
hehehe~~

isam ismail said...

terbaiklah anak kampung ipg ni

MisEyz BLurz said...

@michelle De hunny eyh..belom dpt kalahkan artis yaa...ehhee

MisEyz BLurz said...

@isam ismail alhamdulillah^_^

Lyeen De Syifa said...

eh..eh...cantik shawl itu..<3 kirim salam..hehee...

knp bukan kakak jd heroin?

MisEyz BLurz said...

@Lyeen De Syifa shawl tu mmg cantik mcm penjualnya..hihi..heroin?erkz..xsesuailaa Lyeen..keke