Sunday, April 7, 2013

Amazing girl is YOU!

Assalamualaikum dan hai semua!

Oh,my! Sekarang baru nak update! Kasihan betul! Hohoho. Sekarang nie sibuk sangat. Nak makan pun kadang-kadang tak sempat. Masa terluang diambil untuk berehat *sleep and sleep! Ahakz.

Amazing girl is YOU??? YOU? You? you??? Hohoho. Sebenarnya Eyz terjumpa satu, dua video tentang gadis nie. Comel, cantik...! Tak percaya? Nanti korang akan lihat sendiri. Eyz subscribe terus lepas tonton segala video gadis nie. Very amazing about her video!

WATCH IT!

 .

.

.

.

.

.

.

.

 
Sekarang lagu nie dah menjadi kegilaan ramai untuk buat dimuatturunkan di Youtube. Cuba taip Kiyomi Dance confirm akan banyak video akan keluar. Huhu. Bagi Eyz, lagu nie memang comel sangat!

I LIKEEEEE IT...!!!




https://says-dot-my-production.s3.amazonaws.com/says_news_remix/story_element/image/515fd4e71a610d2c53003f01/87517476-3903-4ce6-9803-64c22611fafd.jpeg


:: Bisikan Syahdu ::
"Tetiba pulak Eyz boleh gemar dengar lagu korea lepas dengar lagu nie. Hihihi. Kalau tengah stres tu dengar jer lagu nie. Pasti tersenyum. Hihi. Bye! PING!"

2 comments:

Aleeza Zailan said...

Haha comell kan kalau tengok org pempuan korea buat Kiyomi dance ne . suke tengok :D

Isabel Diaz said...

Mewk practice lowk eh.. Hahah..