Wednesday, March 27, 2013

Bahayanya pisang zaman sekarang!

Assalamualaikum dan selamat malam semua!

Malam nie Eyz nak berkongsi sesuatu kat korang. Sesuatu yang menggerunkan zaman sekarang. Siapa di antara korang minat sangat makan pisang? Cepat angkat tangan! Kalau tak TEMBAK DENGAN PISANG! Hihi. Gurau jer.

Nak tahu kenapa pisang zaman sekarang bahaya?
Lihat di bawah kalau tak percaya! PING!

.

.

.

.

.

.

.

.




Ada berani??? HAHA! Nie mesti kes orang yang betul-betul dah muak nak makan pisang sampaikan isi buah pisang pun kena ukir macam nie rupa. Lepas nie akan ada yang tak makan buah pisang setahun! Nguah3!


:: Bisikan Syahdu ::
"Jangan sampai buka kulit pisang korang pengsan. Manalah tahukan. Hihihi. That's all. Bye!"

3 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

pisang! my fav! hehe

MisEyz BLurz said...

my fav too...kalau dimakan masa santai2 bestnya..hoho..

Nana Liena said...

pisang mmg bagus..hehe..sedap makan .. siapa la yg kreatif sgt buat..huhu..agaknya dah jemu tgk pisang..tu yg gatal tangan