Friday, February 15, 2013

Movie: Mama Full Movie - CAM

Assalamualaikum dan salam Jumaat semua!

Apa khabar semua? Sihat? Kepada yang masih cuti tu, macam mana dengan cuti? Seronok tak?
Jom jalan-jalan bersama Eyz pusing Kuala Lumpur 1 2 

Ada sesiapa tak yang kat sini dah tengok filem Mama? Bestkan!!! Hihi. Buat yang belum tengok dan nak tengok lagi filem Mama tu, jom tonton sekali lagi! [link]

 http://www.mamamovie.com/assets/images/_downloads/ipad/02_mama_ipad.jpg

 Language: English; Genres: Horror; Subtitle: None


 :: Bisikan Syahdu ::
"Bagi Eyz, filem Mama nie memang menyeram terutamanya dengan wajah MAMA tu. Dan ada juga unsur kasih sayang yang diterapkan dalam filem nie. Untuk keseluruhan filem Mama nie, Eyz bagi empat per lima bintang. Btw, di sini Eyz nak ungkapkan, 'Kasih sayang seorang ibu adalah buat selamanya!'"

2 comments:

Kila Lala said...

kila da tgk...makhluk tu pon ade perasaan huhuuu

MisEyz BLurz said...

@Kila Lala Itulah..makhluk tu pun punyai perasaan..kesian Lily..