Thursday, January 31, 2013

Segmen : Lagu Favourite saya by Leeyana Amzar

Assalamualaikum dan selamat petang semua!

Petang nie, Eyz nak join satu lagi segmen iaitu Segmen : Lagu Favourite saya by Leeyana Amzar. Korang baca jer tajuk segmen nie dah boleh menarik perhatian pembaca. Nak tahu kenapa? Kita nak tahu lagu apa yang menjadi kegemaran seseorang blogger tu. Boleh jugak kita berkongsi minat melalui lagu tu. Betul tak? Haaa.... Ehhee.

Jomlah kita join ramai-ramai okay?
KLIK BANNER KAT BAWAH




 Nak tahu lagu apa yang Eyz minat sekarang nie??? Eyz minat lagu....

Tajuk Lagu: Acha Acha Nehi Nehi
Band: Dadido Band






:: Sebab Eyz minat lagu Acha Acha Nehi Nehi ::
 - Muziknya unik dan menarik -
- versi dangdut dan hindustani -
- penyanyinya comel. hihihi



  
:: Bisikan Syahdu ::
"Dah kedua kali Eyz join segmen mengenai lagu. Tapi nie lagu terbaharu yang Eyz minat. Hihi. Jom kongsi lagu! Manalah tahu ada lagu yang menarik yang Eyz tak tahu kan. Selamat bersegmen!"

 

6 comments:

Nao Mei said...

singgah cnie

Miss leeyana Amzar said...

tak pernah dgr lagu ni..hehhe thanks sharing..best la chorus lagu ni

btw singgah sini dan tinggal jejak di sini..
tq join :)

MisEyz BLurz said...

@Miss leeyana Amzar comelkan lagu nie..hihi...tkasih^_^

Syah said...

Hai!Jom join GA gempak ni!hadiah menarik mennti anda!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2013/01/pre-birthday-giveaway.html

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2012/12/kawaii-giveaway-by-mimie-isha.html

deno said...

haip! deno dari segmenyg sama!

http://dayangdeno.blogspot.com/2013/01/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html

QasehnyaRania said...

good luck..
join juga


http://lobaksusue.blogspot.com/2013/02/segmen-lagu-favourite-saya-by-leeyana.html