Saturday, January 5, 2013

Nama? Hello?


Assalamualaikum dan salam sejahtera!

Sejuknya hujan-hujan di bandar metropolitan Kuala Lumpur nie. Huhu. Baru jer nak rancang nak pergi DM a.k.a Digital Mall untuk tambah RAM laptop nie. Al-maklumlah semester nie banyak guna laptop dan tugasan majoriti perlukan laptop terutamanya untuk subjek P&P BM Berbantukan Komputer. Nama subjek pun dah menunjukkan bakal banyak guna laptop. Uhukz

Eyz sebenarnya bukan nak cerita pasal subjek bukan pasal laptop tapi pasal doodle. Keke. Semalam Eyz buat doodle lagi. Comel tak? Ehhee. Mesti tak comelkan. Hihi. Ketagih jugak buat benda-benda nama doodles nie. Hoho INI






5 comments:

ina said...

alolo comeinya...

Iqa Syafiqa said...

comelnyer miseyz buat .. iqa tak reti nk buat =(

MisEyz BLurz said...

Takpe..boleh belajar^_^

Cikgu Fikri said...

wah..mesti kenal paizal sanek ngan topek kn? kwn Fiq tu..huhu..
Oh yer, subjek teknologi dalam bm tu takder exam sem ni..100 % projek semata dan ada pameran nnti..tp tak taulah klu korg kena wat pameran or tak..cm Fiq dulu kena..huhu :)

MisEyz BLurz said...

@Cikgu Fikri Semestinya kenal..orang kuat IB...hihi..projek?iye?dengar2 ada msuk exam jgak..takpe..tggu dan lihat..hehe