Sunday, January 20, 2013

Movie: Minyak Dagu

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!

Siapa yang belum tengok lagi filem Minyak Dagu angkat kaki tinggi-tinggi....!!! Hihihi. Kali nie Eyz nak kongsikan link untuk cerita Minyak Dagu pula. Lakonan mantap dari Yana Samsudin, Fezrul Khan dan Fizo Omar. Hensem-hensem dan cantik hero heroin dia. Hihihi. Sebelum tu, nie Eyz selitkan sekali ringkasan sinopsisnya dulu sebelum korang saksikan sendiri filem Minyak Dagu INI


:: SINOPSIS ::

Filem Minyak Dagu ini menceritakan mengenai Azman, seorang jurujual yang berdendam dengan bekas tunangnya, Emelda selepas gadis itu memutuskan ikatan pertunangan mereka. Ia disebabkan Emelda mengikut nasihat ibu bapanya yang lebih sukakan doktor Johan sebagai calon suaminya. Emelda telah terkena ubat guna-guna sehingga menjadi seperti orang yang tidak waras. Nak tahu siapa yang mempergunakan minyak dagu terhadap Emelda tu??? Jom saksikan filem nie!



Nak menonton filem Minyak Dagu, klik kat SINI ataupun klik pada gambar di bawah.


"Adapun orang-orang yang menyeleweng dari jalan yang benar, maka mereka menjadi bahan bakaran bagi neraka jahanam" 
- Surah Al-Jinn ayat 15 -


:: Bisikan Syahdu ::
"Kita sebagai makhluk Tuhan berdoalah kepada-Nya dan bukannya melakukan segala larangan-Nya untuk memdapatkan apa yang diingini. Allah SWT Maha Mengetahui dan Maha Esa."

4 comments:

Lyeen De Syifa said...

sudah tgok hari tu kak di the mines...oo..dia ndka seram tp mcm kita takut ni..knpalah ada org sggup buat gitu kan..

ChEnTA LiEYza said...

member liza dh tgk...diorg kata best... liza x tgk lagi...

MisEyz BLurz said...

@Lyeen De Syifa tu larh tapi kira boleh dijadikan teladan untuk semua^_^

MisEyz BLurz said...

@ChEnTA LiEYza Best!boleh dijadikan teladan dan peringatan dari isi cerita nie^_^