Sunday, January 20, 2013

Kongsi: Siti Nurhaliza berhijab

Assalamualaikum dan selamat petang!

Siapa yang tak kenal dengan Dato' Siti Nurhaliza kat sini???? Aduhai. Kenapa boleh tak kenal? Tak patut tak kenal. Tak patut tak patut. Hoho. Semakin hari semakin cun pulak Eyz tengok Siti Nurhaliza nie. Lebih-lebih lagi sekarang nie Siti sering kali memuat naikkan gambarnya yang bertudung dalam instagram @ctdk. Comel sangat Siti Nurhaliza nie kan. Mungkin ramai jugak yang membuat spekulasi bahawa....

"Alarh.... Pakai make up memanglah cantik! Nenek aku kalau pakai make up pun boleh secantik patung Barbie tau!!!"
*ayat rekaan semata-mata*

Tapi bagi Eyz, Dato' Siti Nurhaliza nie sememangnya Original Beauty!







:: Bisikan Syahdu ::
"Setiap manusia ada kelebihan dan ada kekurangannya. Jangan pernah berprasangka buruk pada orang lain sebabnya kita tak tahu diri kita pula bagaimana. Selamat mengamalkan senyuman tulus ikhlas dari hati. Hihihi. Bye!"

6 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

cantiknya dato siti :) mdhn dikurniakan zuriat. sy rasa lagi bagus kalo dato siti focus on her business.

MisEyz BLurz said...

@Nurfaezah Abdullah amin..siti baik sangat dengan budak-budak kalau tengok dalam instagramnya..

eVa said...

suka ngga nya.. dr dolok minat hehe.. apa2 pun sentiasa doa bait2 k nya :)

eVa said...

suka ngga nya.. dr dolok minat hehe.. apa2 pun sentiasa doa bait2 k nya :)

MisEyz BLurz said...

@eVa yalaa...jawak glak mukanya..tenang jak nangga...hihi..aminn...

Etuza Ezawarna said...

benar2 deah dia bertudung...