Sunday, January 27, 2013

Hadiah Durian Crepe

Assalamualaikum dan selamat malam semua!

Haa... Dah lepas dah join segmen dan giveaway sana sini. Tapi belum tamat tau. Kalau rajin lagi nak join lagi. Hahaha. Gila bayang dengan segmen dan GA pulak dah. Hihi.

Durian crepe??? Siapa yang kat sini minat sangat dengan crepe segala crepe ni? Tinggalkan komen crepe apa yang sedap dan menjadi pujaan korang? Bolehlah Eyz pulak yang cuba rasanya nanti. Ehhee.

Eyz dua tiga hari nie mengidam sangat nak makan durian crepe. Tak tahulah kenapa. Ada sesiapa tak yang nak hadiahkan durian crepe kat Eyz? Plss~ HAHA! Memang muka tak tahu malu langsung. Hohoho. Mr Cepet! Nak crepe durian boleh??? Bolehlaa... Bolehlaa *sambil kenyit mata menggoda
 Hihihi


http://4.bp.blogspot.com/-0gdBrxzvIVw/UJcB8qsRh7I/AAAAAAAAE_U/muvMIcU6ie0/s1600/crepe+lagi.jpg

http://fieza.net/wp-content/uploads/2012/11/1.jpg

 http://4.bp.blogspot.com/-PTXkn2Rf1tg/UKNzLorcv_I/AAAAAAAAE4s/YPhCllEOlfE/s1600/Resepi%2BCrepe%2BDurian.jpg

 http://4.bp.blogspot.com/-P0HGElKggsE/UMrRzXVRtUI/AAAAAAAAC3g/fiR43Hok30k/s1600/durian+crepe+sedap.jpg

 
:: Bisikan Syahdu ::
"Siapa yang dah terliur tu jangan tunggu lama-lama. Beli cepat! Keke. Sabar kau ya durian crepe. Esok aku NGAP kau serakus-rakusnya!!! HAHA!"

6 comments:

Masjue Masjuwita said...

sini beli tuk zah?maok...

MisEyz BLurz said...

@Masjue Masjuwita mekowg nang ada yg jual naktokz..mokkah?hehe

Aq tetap Aku .. said...

sdp kew??..Mcm pelik je bnda tu..

MisEyz BLurz said...

@Aq tetap Aku .. mula2 mkn rasa mcm biasa jer...tp lepas tu akan rasa teringin lagi nak mkn..hihi..

ummiaiman said...

Sedapnya. ..teringin la pulak...
Salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

MisEyz BLurz said...

@ummiaiman memang sedap..lebih2 lagi durian crepe..yummi..hihi..