Sunday, January 27, 2013

Bermain dengan doodles

Assalamualaikum dan selamat tidur semua!

Hari nie Eyz seronok sangat sebabnya tak ada kuliah dan tak ada tugasan *bahkan melambak sungguh! Hohoho. Hari nie Eyz isikan masa dengan tengok movie tengok Setia Hujung Nyawa episod 18, 19. Hihihi. Dan yang pentingnya bermain dengan doodles!!! Hihihi. Penting sebab tajuk entri jer. Aiyoo... Taklah cantik taklah unik taklah comel sangat pun doodle yang Eyz buat nie. Sekadar suka-suka jer. Ehhee. Roomate Eyz pun dah ketagih jugak dah buat doodles nie. Sampai tak ingat nak tidur dah. Hihihi. Maaf roomate sebab pengaruhkan kau! Hihihi.




                          

                       








:: Bisikan Syahdu ::
"Bersuka-ria bersama doodles! Hihihi. Belajar dari mula dahulu. Sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit. Betul tak? Hihihi. Jangan pada doodles jer. Pelajaran pun perlu sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit. Kalau boleh jadi gunung terus. Hihi. Bye. Selamat tidur!"

9 comments:

Lyeen De Syifa said...

rajin akak buat doodle..lyeen x pernah dan tak tahu pun..ahha

MisEyz BLurz said...

@Lyeen De Syifa tak tahu nak buat apa lyeen..hihi

Leeza dayasari [santai leeza] said...

BUAT SATU UTK AKAK... heeeeee

MisEyz BLurz said...
This comment has been removed by the author.
MisEyz BLurz said...

@Leeza dayasari [santai leeza] tak expert sgt kak nak buat..nie pun saja2 buat..hihi

sa mic said...

cantik ;)

Cikgu Q-RatU aiNi said...

comel.. boleh bt sticker/ kad kahwin/button dll.. :)

Teruskan mendoodle.. :)

Cikgu Q-RatU aiNi said...

@Lyeen De Syifa

lyeen try lh buat satu.. best.. :)

MisEyz BLurz said...

@Cikgu Q-RatU aiNi belom smpai ke tahap tu aini..hehe..