Tuesday, January 1, 2013

Amat tak dijangka

Assalamualaikum dan salam tahun baharu semua!!!

Mesti ramai yang dah sibuk simpan buku sekarangkan. Hihi. Al-maklumlah esok dah nak mula sekolah. Adik-adik....belajar elok-elok taw! Biar di tahun baharu nie bukan sahaja pakaian jer yang baharu, beg baharu ataupun kasut baharu tapi INGAT! Azam pun kena baharu taw!!!
Bolehlah korang jadi INI
^_^

Korang masih ingat tak yang Eyz pernah kata Eyz nak buat pembaharuan wajah blog Eyz nie? Haaa... Tak ingat? Ok,fine! *sedih* Hihi. Eyz gurau jer. Tak ingat takpe. Meh sini tengok ^_^
 Ingat dah? Good boy! Good girl! Hihi *mengada* Hohoho. Sebenarnya Eyz memang nak ubah blog Eyz nie. Saja jer. Sempena tahun baharu nie. Hihi. Bukan diri jer yang perlu baharu tapi blog pun kena jugaklah baharu. Betul tak? Ehhee. Tapi... Eyz dah ketagih buat sesuatu yang tak dijangka semalam. Bukan ketagih dengan benda yang tak baik taw! Hoho.

Nak tahu tak Eyz buat apa??? Eyz buat DOODLE!!!!!! Wow! Memang sampai tak ingat nak tidur taw semalam sebab dah pandai buat doodle. Hihi. Tapi...belum lagi di tahap pro. Baru permulaan.Ehhee.

Doodle 'Donut Coklat Hati' dan Doodle 'Donut Strawberi Hati' ialah doodle pertama dan kedua yang Eyz buat. Guna kaedah cuba jaya jer. Tengok tutorial sana sini. Hihi. Akhirnya menjadi jugak taw! Bukan calang-calang donut taw tapi donut gergasi! Kekeke. Nampak sedap tak? Hehe.



 


Pasal perubahan blog pulak, tunggulah masa terluang Eyz akan buat. Esok dah nak balik kampus IPG dah. Aduhai. Cuti dah habis!!! Malasnya nak packing. Huhu. Tengok sekarang pun dah diserang demam dah. Alahai. Esok nak balik baru nak demam. Hhmmm....
Doakan Eyz sihat selalu erk. Sayang korang!
^_^


2 comments:

ina said...

bestnye eyz dh pndai buat doodle..nk bljar jgk..mcm mne nk buat...

MisEyz BLurz said...

@ina ok jer..hehe..Eyz buat guna MS Excel jer..hehe