Saturday, December 1, 2012

Penyeri Mata


Siapa minat PINK kat sini sila angkat kening korang!!!! Saya... Saya... Saya... Eyz pun. Hihihi. Tapi bukanlah peminat tegar sangat PINK cuma Eyz tengok warna yang asal cantik dipandang mata jer. Korang pulak? KLIK SINI

Malam nie, Eyz nak buat entri khas untuk peminat tegar PINK. Nak cantikkan bilik tidur dengan kaler PINK??? Boleh jer. Panggil Eric Leong senang! Hihihi. Takdelah. Kat SINI Eyz nak kongsikan bilik tidur yang comel dan menambat hati para peminat tegar PINKISH!!! Hihihi.

Agak-agaknya korang minat yang mana satu?
Yang nombor 1? 2? 5? 9?



















.
.
.

TAPI

Yang paling Eyz suka adalah yang nie:



Sebabnya? Bangun jer dari tidur tak payah susah-susah korang nak pergi ambil towel ataupun lain-lain barang. Bangun jer dari tidur, golek-golek terus masuk dalam pool. BEST KAN!!!
Hahaha! PING!


5 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

suke no 6!

Diyana Syila said...

Done following..

Syila bukan peminat pink, tp pink2 diatas sangat menarik minat..
Nice blog..
:)

nadia nabilah said...

yeah! num. 6 la juga <3 kak ezah nnti tolong reka kn utk sy arh.. ^_^

MisEyz BLurz said...

@Diyana Syila xpe2..yg penting indah di mata...hihi

MisEyz BLurz said...

@nadia nabilah mmg peminat tegar pink nie..keke..insyaAllah kalau diizinkan nad..ehee