Thursday, December 6, 2012

Nak Dapatkan Accessories HP????


Hai semua!
Bestnya cuti-cuti macam nie dengan blogwalking. Boleh dapat macam-macam ilmu dan jumpa sesuatu yang tak dijangka! Hohoho. I LIKED!

Eyz suka tengok dan beli accessories untuk telefon. Kalau dah beli dan pakaikan kat HP, FUH! Memang puas hati sangat sampai tergolek-golek! Hihihi. Tapi Eyz nak jugak tukar-tukar. Berkarat dah nie. Ehhee. Dalam Eyz jalan-jalan internet nie, Eyz terjumpa apa yang Eyz nak. Gembiranya rasa hati. Nie yang nak kongsi dengan korang nie.


 Sesiapa yang berminat nak beli accessories untuk HP korang boleh KLIK SINI
 CANTIK dan MURAH tau!








4 comments:

nur anis said...

rajinnya hias fon..:)

MisEyz BLurz said...

@nur anis srnk klau hp nmpak comel..hihi

eVa said...

mek geram juak ngga casing.. mok polah collection senang bertuka mun g bjalan ekot kaler bj ehhehe

MisEyz BLurz said...

@eVa Yalaaa...kacak2 jak koh casing knektokz..mekpun mok mlh koleksi casing klak eyhh...hihi...