Sunday, December 16, 2012

Movie: Zaiton Ceritaku

Dah tidur ke? Mesti ramai yang dah dilamun mimpi jam-jam macam nie kan. Hihihi. Nape Eyz tak tidur lagi? Umphhh... Ehhee. Eyz baru jer lepas habis tengok satu movie nie. Ini yang Eyz nak sangat ceritakan kat korang awal-awal pagi nie.

Masa Eyz jalan-jalan kat blogger Santai Leeza nie, Eyz ternampak satu entri dia tentang movie nie. Jadi... Eyz pun klik dan tengok movie apa. Mana taw menarik. Hmm... Zaiton??? Ceritaku???? Wah! Memang menarik hati Eyz nak tengok. Korang kenal tak siapa Zaiton nie? Zaiton Sameon??? Yang pernah suatu ketika dulu popular sebagai seorang penyanyi. Alarhh... Yang bawak lagu 'Menaruh Harapan' tuuu. Tak tahu jugak? Alahai. Meh klik SINI

Sebab Eyz nak sangat nak tengok cerita tu sebab Eyz tahu apa yang terjadi dekat Zaiton Sameon. Sungguh! Sungguh menyayat hati. Memang bukan zaman Eyz. Eyz taw pun masa dia muncul balik kat TV dan mak Eyz pun mulakan alkisahnya. Hohoho.

Btw, saksikan kisah hidup Zaiton Sameon selepas kejadian yang menyayat hati tu!
Apa kejadian tu? 'Zaiton Ceritaku' akan merungkai persoalan korang. Saksikan! 



2 comments:

ejulz said...

macam best je cite ni.. nak tgk la nanti.. hehe :)



kalau sudi jemput join k.. :)

http://kampung-kameq.blogspot.com/2012/12/kamu-sahabatku-giveaway-by-ejulz.html

MisEyz BLurz said...

mmg best!kisah benar..hihi..insyaAllah sy akan join!^_^