Saturday, December 15, 2012

Menarik: Suka berada di dapur?


Siapa yang kat sini suka masak-masak??? Bukan main masak-masak taw. Yang suka buat kerja kat dapur. Kadang-kadang memang syok taw kalau dah kat dapur nie. Macam-macam boleh buat. Pastu.. Perut pun kenyang. Hihihi. Tapi... Korang pernah rasa tak. Kalau masakan yang kita masak mesti rasa kenyang macam tu jer. Takde pulak nak rasa lapar. Bahkan sebelum tu masa masak perut bukan main bergendang lagi... Lagu Pop Yehyeh lagi tu. Ahakz. Mungkin sebab niat kita nak masak untuk dihidangkan kat orang lain kot kan. Maybe-lahh..... Hihihihi.

Alarh... Sebenarnya Eyz bukan nak cerita pasal masak-memasak nie. Eyz nak berkongsi sesuatu yang menarik buat santapan mata korang petang nie. Sebelum tu... Meh terjah SINI dulu!

.

.

.

.

.

.

.

.

.












Suka tak? Kalaulah Eyz nampak barangan nie konfem dah dalam troli dah taw. Nak bayar katakan. Ehhee. Comel larh. Dah tu kemas jer kalau pakai dan lepas pakai. Tak macam yang ada sekarang nie. Sana sini tempat letak. Ahakz. Bukan Eyz taw. Haaa... Siapa yang dah tersenyum sorang-sorang dahtu??? Keke. Gurau jerk ^_^


9 comments:

ina said...

ina pun suka masak *prasan* :p comel2 btul brg tu...biasala dh nama dapur..mne2 je letak kn..hehe

Chef Raziq said...

Menarik nya tgok chopper tu sng nak chop gna benda tu kan..hehe

MisEyz BLurz said...

@ina Haha..tu larh..sblm masak bukan main kemas..lps masak ntah mcm apa..ehhee

MisEyz BLurz said...

@Chef Raziq Tu larhkan..Bestnya ada chopper tu..nak simpan pun senang..

beloGIsam said...

pandai masak yerk..

Nadia Fuat said...

menarik3! ^^
jom bw Sbil flow2,liking2 XD
http://nadiafuat.blogspot.com/

MisEyz BLurz said...

@beloGIsamTakdelah pandai sangat smpai boleh masul master chef..keke..

chef mie said...

untung klu spa boleh msok master chef kan boleh dpt title chef dlm msa 2 blan je hehe..^_^

MisEyz BLurz said...

@chef mie chef mie blehla cuba..mana taw bleh dpt title chef..hihi