Monday, December 31, 2012

Menarik: Penggemar kucing WAJIB baca!!!

Assalamualaikum dan salam petang...!!!

Nielah penyakit yang tak boleh nak dielakkan kalau dah blogging nie terus nak blogging. Hihi. Tapi ingat!!! Jangan lupa solat pulak taw!

Sapa peminat a.k.a penggemar kucing kat sini angkat kaki ala-ala gimnastik!!! Hihihi. Gurau jer. Ehhee. Pasti ramaikan yang gemar bela kucing. Al-maklumlah kucing nie kan comel-comel belaka dengan telatah dorang. Memang comel! Eyz pun suka tengok kucing. Baca betul-betul.... 'tengok'!!! Hihihi. Eyz suka tengok jer tapi geli kalau kucing ada depan mata. Hohoho. Suka macam INI


"Comel tak saya!!!! Miowww....."

Gambar kat atas tu sekadar hiasan semata-mata. Comelkan! Sukaaa.... tengok..... Hihihi. Di sini Eyz ada satu cerita tentang penggemar kucing nie. Di California iaitu Puan Lynea Lattanzio memang penggemar kucing sangat. Kalau tidak mengapa dia nak pelihara 700 ekor kucing di pusat jagaan seluas 12 ekar yang diberi nama 'The Cats House on The Kings'. Pusat jagaan nie adalah ditubuhkan khas oleh Puan Lynea sendiri.


Lihatlah betapa luasnya kawasan peliharaan kucing nie. 12 ekar katakan.
Mengalahkan sebuah pekan. Hoho.




Kucing-kucing yang tinggal kat sini memang bebas berkeliaran. Seronoknya..... Anggaran sebanyak 18,000 ekor kucing yang telah diselamatkan dan dipelihara kat sini sejak 19 tahun dahulu. Dan sekarang entah berapa tahun dah. Agaknya dah ratusan ekor ataupun berjuta ekor dah kot yang ada kat pusat jagaan nie.