Friday, December 7, 2012

Menarik: Jambatan yang Menyeramkan tapi Menarik


Hai semua!! Apa khabar? Sihat? Kalau tak sihat cepat cepat jumpa doktor tau. Sayang korang!!! Hari nie Eyz nak berkongsi gambar yang menarik dan unik dengan korang dan mungkin akan membuatkan korang.....

"WOW!!!"

"Uniknyaaaaa....."

"Tak melimpah-ruah ke airnya????"

Sebelum tu... Lihat SINI dan perhatikan di SINI dulu...Terima kasih!

.

.

.

.

.

.

.

.


 


 

 

  




 Unik tak jambatan nie??? Unikkann... Eyz rasa macam nak pergi tengok dan merasa sendiri jer kalau berada kat jambatan tu. Satu perkara yang buat Eyz tertanya-tanya dan mungkin korang pun kot. Kalau hujan tak banjir ke??? Hhmmm... Eyz pun tak tahu. Huhu.
 Eyz memang tabiklah kat pencipta jambatan nie. Entah macam manalah dia buatkan. 


 

2 comments:

beloGIsam said...

konfem tenggelam kalau banjir

MisEyz BLurz said...

@beloGIsam Itulah pasalnya...konfem tenggelam tapi kita xtahu mcmna binaannya dr depan mata..mana tau kot2 xbanjir..hihihi