Sunday, December 23, 2012

GIVEAWAY BY SAYAIYLIA LADY'S CABINET SHOPPE


Sejak menjak nie Eyz rasa macam tak tahu nak buat apa. Mungkin terlalu memikirkan masa nak balik ke KL kot. Hohoho. Btw, malam nie Eyz nak girang gembira untuk join giveaway by Sayaiylia. Terima kasih kat Iqa Syafiqa sebab tag Eyz. Dah kena tag Eyz kena join. Ikut kerajinan jugaklah. Hihi.

Siapa yang nak join? Jom join ramai-ramai. Klik banner kat bawah nie okay? Sayang korang!


Eyz nak tag awak dan awak
^_^


Tarikh tamat:
10.1.2013

3 comments:

isam ismail said...

segmen yg menarik,, kalau belogisam menag xkan dapat yg tu kot?

MisEyz BLurz said...

@isam ismail alarh..mne lah taw bleh dpt..hari btuah ke..ehhee

saya said...

hai dear,thanks join :D

pemenang akan diumumkan 11/1 nanti :)