Sunday, December 30, 2012

Gelisah Hati Resah

Assalamualaikum dan selamat malam semua!

Terasa lama pulaknya Eyz tak jenguk blog nie. Ahakz. Lamalah sangat dalam beberapa hari. Hihi. Bukan apa. Hati gelisah tak tentu arah. Entahlah kenapa. Agaknya Shah Rukh Khan nak datang rumah kot! Erkz! Hahaha *perasan*

Sebelum tu... Meh main klik klik dulu nak? Biarkan loading sampai habis taw. Sayang korang!

SATU, DUA, TIGA

Hmmm.... Hanya tinggal 2 hari jer lagi untuk Eyz berangkat ke KL. Aduhai. Sedihnya cuti Eyz dah nak habis. Uwaa! Mesti sekarang ramai yang dah balik asrama dan mula nak masuk mood persekolahan dah kan. Ehhee. Hati rasa macam taknak balik KL dah. Bakal rindu kat anak-anak buahku yang secomel Mak Su dia nie. Erkz! Hihihi *perasan lagi* Rindu dengan telatah dan kepetahan dorang. Lebih-lebih lagi si kecik kesayangan Eyz tu. Ehhee. Bakal rindu kat mak dan ayah.

 

 
 
"Semoga mak dan ayah sihat walafiat sentiasa. Jaga kesihatan elok-elok. Taknaklah kerja kuat sangat. Hati-hati taw. Sayang kat mak dan ayah!"


Kadang-kadang Eyz risau kalau Eyz dah berada di perantauan nie. Sapa yang berada di perantauan sekarang tu mesti ada perasaan macam Eyz jugakan. Hmm... Pertama sekali. Jangan lupa pesan mak dan ayah kita semasa kita berada di perantauan. Yang paling utama dorang akan pesan. Jaga solat. Jaga diri elok-elok. Belajar sungguh-sungguh. Dan yang paling Eyz sebak.

"Mak dan ayah sentiasa doakan anak-anak mak dan ayah berjaya dan sihat selalu. Mak dan ayah sayang sangat kat anak-anak mak dan ayah!"

"Ya Allah! Lindungilah mak dan ayahku serta ahli keluargaku ya Allah!"
Amin

 Tak lupa juga buat Mr Cepet. Hihi. Bakal rindu kat Mr Cepet. Hmm.... Terima kasih taw sebab selalu sudi temankan diri ini dan buatkan diri ini tersenyum sendiri. Ehhee. Terima kasih jugak sebab sejak balik cuti nie macam-macam pulak surprise dia. Aiyaleh. Xie xie!
Jaga diri elok-elok taw. Taknak nakal-nakal. Ehhee. Sentiasa ingat pesan Mr Cepet yang kadang-kadang buat Eyz terharu. Ehhee. Apa dia? Hihi.

Terima kasih di atas segala pesanannya. Eyz takkan lupa semua pesanan tu. Sayang awak! Bakal merindui awak! =')

 Btw... Selamat tahun baharu dan selamat datang ke alam persekolah dan semester baharu semula. Hihi. Mulakan dengan azam baharu! Chaiyok!

No comments: