Wednesday, November 21, 2012

Selamat Pengantin Lama Abangku


Selamat Pengantin Lama? Kenapa? dan Mengapa?? Hihihi. Alarh. Kan dah beberapa bulan kahwin. Soo... Selamat Pengantin Lama laaa. Kan bang??? Hihihi. Just kidding^__^

Sabtu lepas (17 November 2012) majlis walimatul urus abang Eyz. Buat keramaian di Sarawak pulak. Hari tu akad nikah dan walimatul urus di Terengganu, tempat isteri abang. Bulan nie tiba masanya pusingan pihak lelaki pulak nak buat keramaian walimatul urus. 


Inilah pelamin yang diambil ilham dari internet oleh abang sendiri dan diolah oleh Bintangor punya designer. Cantikkan walaupun taklah nampak gah macam yang pakai dewan. Mak dan ayah pilih buat majlis kat rumah jer sebabnya lebih senang. Al-maklumlah tak guna catering, kitorang guna gotong-royong jer. Lagi seronok. Sebab ramai yang tolong. Terima kasih semua!!!

  :: Orang kuat mak dalam majlis abang. Hihihi ::

 :: Hasil hias oleh ahli keluarga dan Paksu. Simple but cute!!! Hihihi ::
  



Siapa pengapit perempuan tu????? Hahahaha. Inilah buat pertama kalinya Eyz jadi pengapit tau. Hahaha. Lucu jer. Eyz buat ikut gaya sendiri jer. Buat-buat pandai padahal tak tahu pape. Kahkah. Dalam mengapit sempat jugak panggil photographer amik gambar. Alhamdulillah ada jugak. Kekeke. Tak boleh pakai jadi pengapit selalu nie. Hihihi.



:: atas - Majlis tepung tawar oleh pihak perempuan dari Terengganu ::

:: bawah - Majlis tepung tawar oleh pihak lelaki (tuan rumah) ::



:: Ahli keluarga belah kakak ipar dari Terengganu ::


 :: Ahli keluarga Eyz yang bertemakan hitam putih ::
*ala-ala retro katakan. Hihihi



:: Selamat Pengantin Baharu MyBro dan kakak ipar ::

^_^


1 comment:

ketikketok said...

tercapaikah impian anda? kini idaman anda bukan lagi impian
hanya di MARDI Station CH