Friday, November 30, 2012

Fellina Beauty: Fellina Inch Loss


Sebelum tu USHA SINI dan KAT SINI dulu

Malam nie Eyz nak PROMOTE satu barang untuk para pembaca. 
Berkenaan dengan 'Fellina Inch Loss'.

:: Losyen pelangsingan yang unik lagi Superb dengan SEKALI SAPUAN!!! ::


Bagi Eyz, losyen Fellina Inch Loss nie TAK PERLU:
  • pengambilan supplement penurunan badan (sapu jer!!)
  •  melebih-lebih nak diet




        Apa yang Perlu Tahu

         - diformulasikan dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuklah wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang), untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

        - dibacakan 30 juzuk al-Quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang. Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan seperti mana diingini oleh para pengguna.

    (Jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

        - yang sedang makan pil kurus / dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

        - selain menghilangkan lemak-lemak yang berlebihan dan selulit, losyen ini juga mampu memperbaiki/ merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

        - boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam/ berlipat, kulit leher melendut.



 Korang nak tahu lebih lanjut tentang Produk Fellina Beauty nie???




 **Eyz jadi promoter sementara malam nie. Hihhihi. Selamat mencuba!!! Macam menarik produk Fellina Beauty nie. Jangan lepaskan peluang tau!!! PING **



No comments: