Tuesday, October 23, 2012

Rindu Saat Ini

Haloo. Hari nie Eyz nak post satu video tentang Eyz di sini. Satu jerlaa untuk satu post. Tak boleh banyak-banyak dalam satu post, nanti bosan pulak kan. Hohoho. 




Rindulah kenangan saat nie. Nielah kehidupan Eyz bersama rakan-rakan di IPG. Al-maklumlah berjauhan dengan famili. Nielah famili Eyz di sini, di Kuala Lumpur. Mungkin sekarang kita tak seceria ini. Tapi, kalau korang nak tahu Eyz sayang korang sangat. Korang dah macam adik-adik Eyz. Eyz mintak maaf saat-saat kalau Eyz banyak buat silap kat korang semua. Sorry geng! Sepanjang Eyz jalankan tugas sebagai penolong kelas, okay tak? Mesti ada jugak yang tak seberapa okay kan. Eyz minta maaf tau atas salah silap Eyz sepanjang kita bersama. 
*Ops! Nak sedih-sedihlah pulak. Huhuhu

Eyz bukan nak buat sedih dalam post nie cuma teringat kisah kita.Untuk yang baru mengenali. Nielah video kami lepas balik dari pasar malam Kerinchi. Masa kami di PPISMP lagi. PPISMP?? Program Persediaan Ijazah Sarjana Muda Perguruan. Macam diploma jugaklah. Sebelum nak masuk program ijazah. Hohoho. Saat ni beli juadah untuk berbuka puasa sama-sama kat cafe. Heboh berabis nie. Macam jalan raya KAMI YANG PUNYA!!! Hihihi. Ada nampak yang lari tu??? Siapa yang tahu diam-diam yer. Hihihi. Btw,...

"SAYANG KORANG SANGAT!!!"

*Maaf. Kondisi video yang tak seberapa bagus. Al-maklumlah guna handphone biasa jer. Hihi.

Untuk hari nie jugak, Eyz nak ucapkan

"Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha buat semua yang meraikannya!!!"





No comments: