Thursday, January 12, 2012

Naik Angin Betul...!!!

!!!!!!..........UWWAAAAA.........!!!!!!

!!!!!.....STRESNYAAAA.....!!!!!


Hairannya dengan lappy nie....asyik-asyik nak buat hal....dahlah buat hal masa dah kat IPG dah....masa cuti panjang kat rumah hari tu takde pulak nak meragam....BENCINYAA....!!!!!

nak tengok YouTube pun tak dapat....apesal laaaa kau nie Miss Lappy...!!!hhhhmmmmm.....cubalah kau meragam masa cuti hari tu.....bolehlah senang nak pergi baiki kau nie....huhuh....tengok sekarang....kau meragam aku pun naik ragam....hohohoho....


"relaks yaa Miss Lappy intan berlian jantung hatiku....janganlah dikau meragam bagai nak rak....tunggulah cuti akan datang yang boleh Eyz balik Sarawak nanti kau meragam betul-betul yer....hhhmmm"

kalaulah betul Miss Lappy nie rosak giler....tapi tak mintaklah....tapi kalau rosak sangat janganlah rosak kat sini yaa....kekeke....Eyz rasa Eyz nak beli laptop lainlah....Eyz nak beli laptop yang sederhana besar jer....yang ringan dan sederhana besarnya....bolehlah bawa ke sana sini dengan mudah....korang rasa apa yang sesuai kan...??hhhmmm....mesti korang akan cakap, "Belilah iPad...!!!"
eEeeeEee...!!!tak suka tak suka....!!!!

No comments: