Friday, January 20, 2012

'Iwan Dangdut' transformasi menjadi 'Iwan Syahman'


Korang kenal tak Iwan Dangdut????mesti kenalkan....!!!sapa yang tak kenal dengan Iwan Dangdut yang popular dengan lagu-lagu dia yang asyik....ehhee....Eyz minat lagu-lagu dangdut nie....hhmm....ehhee...ingat lagi Eyz tau lagu-lagu dia dan duet dia dengan Amelina....my favourite....!!hahaha....dulu-dululah....masa kecik-kecik...sekarang masih suka tapi bolehlah.....hahaha

Eyz tak tahulah yang Eyz nie dah ketinggalan ke apa....Iwan sekarang nie tak macam dulu lagi tau....dah banyak berubah....sekarang nie dia bawak lagu-lagu nasyid yang ala-ala dangdut....seronok dengar....hihihi....mendayu-dayu jer...ehhee....Eyz rasa macam nak dengar 24 jam jer lagu dia yang terbaharu nie....nie pun update dari kawan....kasihankan....kalau kawan tak bagitau memang tak tahu....hohoho

IWAN DAHULU

 .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

IWAN SEKARANG


???Nak dengar tak lagu dia???
Nie Eyz selitkan salah satu lagu Iwan Syahman yang Eyz suka sangat dengar...!!!
!!...dengarlah yer...!!


Segalanya Allah


Allahhu Rabbi Yang Maha Esa
Maha Pengasih Maha Penyayang
Allahhu Rabbi Yang Maha Kuasa
Maha Pemurah Maha Pemberi
Sesungguhnya tiada yang layak
Harus disembah selain Allah

Allahu Rabbi Almalikul Quddus
Almutakabbir Alwaliul Qadir
Allahu Rabbi Al'adlul Latif
Alhayyul Qayyum Alwaliyul Hamid

You got to believe it
There is not other things
To be worship The Only Allah

Allah Maha Agung
Allah Maha Kaya
Allah Maha dari Segala-galanya

Allahu Ya Karim
Allahu Ya Rahim
Allahu Ya Qafur
Ya Rabbal 'Alamin

Subhanallah Maha Suci Allah

Segala Puji Bagimu Ya Allah
Yang mencantik sekalian alam ini
Maha Pengasih Maha Penyayang
Yang menguasai hari pembalasan

Hanya kepada-Mu kami mengabdi
Hanya kepada-Mu kami meminta pertolongan
Tunjukkan kami jalan yang lurus
Jalan yang penuh engkau redhai...


 ...ada lagi lagu dia yang tenang kalau korang dengar...

2 comments:

Cik Lyeen said...

best lagu ni...alhamdullilah kan kak zah..x sgka..:)

yana said...

Yana tag awk utk join GA nie
http://almiraalwani.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html