Monday, January 2, 2012

Contest Blog Paling Cun

hari nie Eyz memang takde keja dah....blogwalking....kalau tidak pun baik pulih blog....kalau takpun join contest blogger...hahahaha....aduhai....adakah Eyz dah mula addict dengan blog???
*aduh..!!!aduh..!!!emergency..!!!emergency..!!!

nak kata Blog MisEyz BLurz nie cun bolehlah...huawah!!!!!!
*ngada betul!!!!

Eyz gurau jer ok....ehhee....ada lagi blog yang lebih cun daripada blog Eyz...kan...kan..??cuma Eyz suka pulak nak join contest hari nie....menang ke tidak terpulanglah....tak menang pun takpe...

:: Klik banner kat atas nie untuk JOIN ::

terima kasih buat Titik Noktah sebab tag Eyz^__^

.....DAN.....
turn Eyz pulak nak tag
*ehhheee






Tarikh tutup : 15 Januari 2012

5 comments:

eVa said...

ahahah.. addict ow mun blogging... kmk tok kepak ilak byk keja.. ya alu time tok slow kit.. tp hati mala rindu mok blogging.. hehehe..

Ezzattie said...

thanks tag ezzat. tapi,,tapi,, blog ezzat tak cun. camno tu? haha.

btw, goodluck tau !

MisEyz BLurz said...

@eVa
mena...mena..!!haha...nang mlh addict mena eyh blogging tokz..haha...

MisEyz BLurz said...

@Ezzattie
wc..ala..xkesah pun cun ke tidak..yg penting enjoy...hehe..gurau jer...ehhe..blog Eyz pon xsberapa jgak ;)

yana said...

Thank yana dah join...hheheh