Friday, January 6, 2012

Alhamdulillah Selesai


Alhamdulillah...selesai dah orientasi selama tiga hari kitorang...dan sekarang...kami sudah bergelar pelajar Ijazah Perguruan dah....keke...
*bahagia pulak bunyinyer...hehe

tapi yang seronoknya arini...selesai orientasi bolehlah rehat lepas nie...hihihi...letihnyaa...memang amat letih....sampai nak online pon tak sempat
*tu jer yg diingat...hoho

aktiviti yang dilakukan sepanjang program orientasi nie

Pendaftaran

Taklimat

Guru Insan Terpilih

Budaya IPG & Etika Keguruan

Personaliti

Kenali IPG

rasa macam baru semalam jer masuk IPG nie....mana taknya....jadi pelajar baharu lagi buat kali kedua...ehhe...pejam celik pejam celik dah lepas dah prapercubaan kitorang....dah masuk ke alam ijazah dahh...aduh!!memang betul-betul tak sangka....lepas tu, dalam tak sedar dah nak pratikum....lepas tu....

!!!...HABIS...!!!

4 tahun yang tak akan dirasa....pejam celik pejam celik habis dah....hohoho....rasa taknak jer nak habiskan zaman belajar....bagi Eyz kan....belajar lebih seronok daripada bekerja....aisemen....kononnyalah....hahaha....tapi memang betullah....walaupun kadang-kadang belajar memeningkan dan membuat stres...tapi bagi Eyz enjoy sangat....!!!kekeke....
itu jela yang Eyz mampu bercerita....nak baring-baring dulu....letih sangat....dahlah cuaca kat sini panas sangat...balik jer dari Sarawak hari Selasa lepas terus kena panas yang teramat....nie baru panas di dunia...belum lagi di akhirat....hhhmmm.....



No comments: