Thursday, December 29, 2011

TAMAT


!!!!!...TAMAT...!!!!!

akhirnya berakhir jugak citer 
TENTANG DHIA
...hihihihihihihi...

hepinya Eyz tengok citer nie habis sebelum Eyz balik KL....suka....!!suka....!!suka sangat....!!!!ingatkan dah tak boleh tengok Dhia lepas balik KL....nasiblah habis hari nie....ehhee....

ending citernya BESTLAH!!! walaupun ramai yang tak setuju dengan endingnyaa....bagi Eyz menariklah ending dia macam tuuu....ihihihi....pelik ke??apa yang peliknya??memang pun bagus ending dia macam tu.....kita kena terima...sebabnya...!!dah ending dia macam tu nak buat macam mana....terima jerlaaa....

tapi kalau bagi Eyz kan...seronok lagi ending tuuu....sebabnya!! Zikir tak perlulah nak merana dan terima Rose tu pulak...taknaklaahhh....!!makinlah orang tak suka dengan endingnya yang macamtu....betol tak???ehhee...ending macam tu barulah Cinta Hingga Hujung Nyawa....
*aisemen....memandai pulak aku...kahkah

dulu masa balik cuti bukan main lagi Eyz hairan tengok mak, kakak dan ayah sekali dah duduk depan TV lepas sembahyang Maghrib gara-gara nak tengok citer Tentang Dhia....rupa-rupanya itulah sebabnya yer....dah cuti-cuti macam nie, Eyz pulak yang melekat tengok citer nie...hahaha....memang penangan yang paling HEBAT...!!!
...hahahaha...



Anda terlepas daripada menonton cerita nie???
KLIK PADA BANNER DI ATAS


lepas nie makin meningkat naiklah nama Nora Danish a.k.a Dhia dan Adi Putra a.k.a Zikir kan...ehhe...Nora Danish, Eyz tengok makin hari makin comel....suka suka...!!!!

No comments: