Tuesday, December 13, 2011

Suka Pada Mereka Berdua


mereka berdua tu sapa erk???hehehehe....
sebenarnya.....semalam dah Eyz nak buat entri pasal ada satu pasangan yang dah bertunang nie....

sejak cuti-cuti Malaysia niekan....tak ada apa yang nak dibuat........sooooooo........Eyz banyak kerja usha-mengusha nie....hehehe....Eyz pergi usha Blog, usha Facebook orang lain...hihihihi..jangan marah yaa...ehee...dan satu lagi....dalam cuti nie jugak Eyz banyak usha YouTube...!!!!

....Eyz bukan nak cakap pasal usha-usha segala nie laa....
*ish..!!payahnya nak sebut perkataan 'USHA' nie...berbelit lidah aku...hmm...

masa Eyz tengah santai santai tengok video klip lagu kan....terpandanglah satu link Youtube nie...nampak macam menarik jaa...sooo....cuba bukaklah....

YouTube Karmin

--->>> 'Look At Me Now' <<<---


!!!.....WWOWW.....!!!
terus memukau pandangan dan pendengaranku....aiseyh...mantap woo!!!
sampai berkali-kali dengar video klip diorang nie....lepas tuuu....Eyz cuba bukak video klip diorang yang nyanyi lagu lain pulak....turut memukau hatiku....tapi....Eyz lebih terpukau dengan nyanyian duet diorang kat lagu 'Look At Me Now' nie....
LIKE LIKE LIKE LIKE LIKE...!!!hihihihihii.....

video

"Kalau nak dengar lagu yang lain....cari jaa kat YouTube...taip Karmin....banyak yang akan keluar....hehehe...Eyz cuma paling suka yang ini jaa...hehehe...saja nak berkongsi...."

SELAMAT MENDENGAR DAN BERHIBUR
BERSAMA RAP

.....hihihihihihi.....

No comments: