Saturday, December 24, 2011

Suatu Kebenaran


!!!.....Assalamualaikum.....!!!

hari nie Eyz nak buat satu entri tentang satu kebenaran yang Eyz tengok dengan mata Eyz sendiri...rasa tak percaya pun ada jugak....hohoho....walaupun mata nie dah mula kuyu tapi tetap jugak nak buat satu entri untuk malam nie....tak syok pulak takde entri baharu...kan...kan...hihihihihi

dipendekkan cerita....macam nie....Eyz baru jaa sampai dari ibu negeri Sarawak iaitu Kuching petang tadi....saja jaa nak cuci-cuci mata di bandaraya Kuching....jalan-jalan dengan famili....nantikan entri yang satu lagi Eyz akan selitkan gambar sepanjang perjalanan dan berada di Kuching ^__^

cakap 'dipendekkan cerita' tapi berjela-jela plak...ehhee...maaf yer....ehhee....macam nie....Eyz pergi satu tandas awam nie....sebelum nak masuk tandas tu Eyz ternampaklah satu notis yang dilekatkan pada dinding tandas tu...nak tahu apa???

KENCING/ BUANG AIR BESAR = 20SEN

CUCI MUKA = 50SEN

MANDI = RM 1.00

ishh...ishh...ishh...memang segalanya duit dah sekarang nie...hhhmmm...nak cuci muka pun bayar....baik pinjam sinki gerai makan yang terdekat jaa...percuma takyah nak keluarkan duit...kekeke...kalau bayar tandas bersih dan memuaskan takpe larh...ini tidak!!kotornyaaa.....!!!!huhuhuhuhu

:: gambar hiasan ::

2 comments:

Joe_Hans said...

semua kena duit sekarang

MisEyz BLurz said...

@Joe_Hans
payahnya sekarang nie...semuanya nak pakai duit....hhmm