Thursday, December 15, 2011

SIAP....!!!!!



!!!.....ASSALAMUALAIKUM SEMUA.....!!!

!!!!!...SELAMAT MALAM...!!!!!

malam nie Eyz gembira sangat sangat sangat sebab dah berjaya buat header yang ehem COMEL tuu ....hahahah!!! *nak perasan kejap... DAN JUGA banner pada penghujung blog MisEyz BLurz nie....hihihi....
SUKA SUKA SUKA

memang betullahkan apa yang orang kata....kalau sesuatu yang kita buat sendiri tuu kita akan rasa puas hati sangat sangat jika dibandingkan dengan orang lain yang tolong buatkan...betul tak??ehhee...tapi Eyz nie pun bukannya buat sendiri sendiri jugak...Eyz banyak pergi usha-usha tutorial macam mana buat yang tuu macam mana buat yang nie...nak letak kod apa macam mana dan macam mana....hmmm....

payah jugaklah mula-mula....terutamanya bab edit gambar nie....sekarang bolehlah dikatakan PRO *perasan lagi...hihihi... takdelah PRO sangat pun...bahagian yang mudah jer yang PRO...sekarang, Eyz edit gambar guna TIGA TEMPAT...!!

!!!...PERTAMA...!!! semestinya dari Microsoft PowerPoint 2010...
!!!.....KEDUA.....!!! dari Photoscape kesayanganku...hihihi
!!!...KETIGA...!!! jeng...jeng...jeng... GIMP....!!!!

dan akhirnya....SIAP......!!!!hehehe....inilah hasilnya....bolehlah malam nie tidur lena sikit...hihihihi




!!!!!...TAPI...!!!!!
satu perkara lagi Eyz belum capai....impianku yang pertama dalam list hari tuu....hmmm...lain kali jela yer....hehehe....yang penting dua dah beres....!!ehheee
kalau nak tengok tutorial yang Eyz selalu guna...nielaahhh....kena promo jugaklah sebab dah banyak bantu Eyz selama nie...hehehehe...TERIMA KASIH
^__^



Tutorial Untuk Blog

...dan banyak lagi...!!! tapi tiga nielah yang sering kali Eyz guna pakai kalau nak cari tutorial....

"Marilah kita sama-sama mencuba...!!!hehehe....SELAMAT MENCUBA...!!!"