Saturday, December 31, 2011

Sejuknya di Igloo

!!!....assalamualaikum dan halooo....!!!

hari nie Eyz hepi sangat sebabnya dah terlaksana hajat nak pergi tempat sejuk....nak jumpa salji katakan...!!

!!!!!.....BEST.....!!!!!

!!!.....BEST SANGAT.....!!!

Eyz pergi bukan seorang tau tetapi berempat....Eyz dan kawan Eyz 
(Hasmah, Aizalinie dan salah seorang Blogger jugak iaitu Sern)
...hihihihihihihihi...

!!!!!!..........taaadaaaaaaaaa..........!!!!!!

*

**

***

:: nie laa IGLOO kami ::

IGLOO nie sebenarnya bukan tempat sejuk oleh dek salji tetapi sejuk kerana aiskrimnya yang melazatkan tekak dan perut...!!!hahahaha....nyum2!!!sedap.....

namanya
IGLOOL


nyum..nyum!!!yang nie Eyz punya aiskrim....namanya....

 Grape Juice - Guava Snow Ice

!!!...SEDAP SANGAT...!!!


haa...nie dia untuk pilihannya...pilihlah mana yang korang suka...di sini ada bermacam-macam pilihan korang boleh makan dan rasa....ehhe...

nak tahu lebih lanjut...???klik SINI

korang pun boleh duduk berapa lama korang suka...sampai pekerja situ muak pun takpe...hahaha...ada ruang tempat bacaan....cantik sangat walaupun ruangnya sekadar mencukupi....dan kami...penuhi masa dengan amik gambar jer....hahahaha....mungkin pekerja kat situ dah mula bosan kot tengok kitorang kat situ...hahaha...



"aik..ada yang menjeling sebab tak puas makan snow aiskrim...hahahaha"




asyik kitorang jer yang posing sakan...tak habis-habis dengan posingnyer...sampai aiskrim pun nak cair dah walaupun sukar nak cair....hahaha

"nielah kerja si Sern nie...tak lepas dari tangannya...hhmm.... " 

:: habis dahhh...!!!nak lagi....hihihihihi ::


JOM PAKAT RAMAI-RAMAI 
UNTUK DATANG KE IGLOO, SARIKEI

harganya pun berpatutan....tak mahal sangat....tak sampai pun RM10....yang kitorang makan semuanya di bawah RM5....yang penting sedap...!!!sampaikan Eyz beli lagi tiga jenis aiskrim yang berbeza perisa untuk bawa balik rumah...hihihihi...jangan jeles tau....ehhheee....

:: di sinilah tempatnya ::

6 comments:

Sern said...

weh!!!!!!!!!!!!!!!! ada juak muncung ya koh!hahaha..

MisEyz BLurz said...

@Sern
hahaha...bialaa...bruk adil dan saksama..!!hahahaha:PPP

eVa said...

aie sama! grape juice ya fav kmk aie.. setiap kali g iglool d emart mek mesti order grape juice nya..nang nyaman abis.. emart jak plg dekat area mek ctok..asa nak g beli ndah haha

MisEyz BLurz said...

@eVa
mena2....nyaman bh nakya...ada gk cgek sedap...volcano apa ntah lupak namanya...ehhee...beli beli jangan xbeli...keke

khalila said...

waaa... bestnye bestnyeee!! KL ade tak? hehe

MisEyz BLurz said...

@khalila
memang best sangat sangat kak!!!hehehe...kat KL??rasanya ada..di subang..Eza ada tengok cwgnnya...cuma satu jaa kat sana...selamat mencuba kak illa..!!ehhee