Saturday, December 31, 2011

SEGMEN AZAM 2012_MisEyz BLurz


!!!!....assalamualaikum dan hai....!!!!

sebelum nak mulakan entri, Eyz nak ucapkan jutaan terima kasih kepada yang dah ataupun yang bakal join SEGMEN AZAM 2012 Eyz nie....sayang korang....!!!ehhee....

Korang boleh KLIK BANNER kat bawah nie untuk JOIN


eyh...eyh...jangan tersilap atau terkeliru yer....entri nie bukan entri segmen nie tau...nie entri yang Eyz buat untuk menyatakan apa azam yang bakal atau ingin Eyz capai pada tahun akan datang...macam korang jugaklaaa...ehhee
*pelik ke??sebab admin sendiri pun join??hahaha

Eyz bukan apa...mesti korang pun nak tau AZAM 2012 MisEyz BLurz nie kan walaupun tak bertanya...aisemen
*mengada-ngada betul...euww...ehhee

AZAM 2012 
DAN
HARI-HARI YANG SETERUSNYA

1- nak jadi seorang anak yang baik dan lebih baik daripada sebelumnya
*tak cukup baik sangat..ehhee^_^

2- nak dapat keputusan cemerlang dalam pelajaran

3- taknak dah jadi pemalu sangat sangat 
*pemalu sangat ke??hhmm...no komen..ehhee

4- nak jadi seorang yang kreatif dalam melakukan sesuatu tugasan atau kerja

5- nak dapat kenalan yang ramai

6- ingin lebih rapat lagi dengan keluarga Eyz yang tercinta

7- nak jadikan blogger yang meriah dan heppening!!

8- nak high heel yang cantik dan gojez!!
*sedar akan diri ini pendek perlu digandingkan dengan high heels..hohoho

9- nak anak buah laki-laki...!!!
*bolehkan abang-abang dan kakakku...!!keke

10- nak kawen..!!!
*hahahaha....seriously, i'm just kidding ok!!!kalau betul pun apa salahnya kan...ehhee

11- bla...bla...blaaa....banyak lagi......

"soooo.....Eyz sudah.....korang pulak macam ne???"


No comments: