Thursday, December 22, 2011

PMR...!!!!!


!!!...TAKUT...!!!

!!!....KEPUTUSAN PMR KELUAR ESOK....!!!



teringat kisah lalu masa ambil keputusan PMR....sebelum keputusan PMR keluar, ayah Eyz ada belikan handphone Sony Ericsson...kira seronoklah jugak dapat handphone baharu...tapi ayah Eyz bagi SATU SYARAT....!!!nak tahu tak apa syaratnya masa tu???

ayah kata,
"Kalau Eyz dapat kurang daripada 5A, handphone nie ayah ambil balik!!!"

Eyz hanya tergamam masa tu....hahahaha....tak boleh nak bagi respon lebih-lebih takut lain pulak yg jadi..keke....dan....

ayah kata lagi,
"Tapi.....kalau Eyz dapat lebih 5A handphone tu akan jadi milik Eyz."

hahahahhahaha....kadang-kadang lucu pulak ingatkan perkara nie....hiihihi

esok pagi tu kan...Eyz rasa dalam pukul 9.00 lebih macam tu ayah Eyz datang rumah nak ambil Eyz untuk hantar pergi sekolah ambil keputusan....masa tu Eyz takut sangat sangat...!!!
.....sampai jaa ayah depan pintu.....

ayah kata,
"Mulai sekarang, handphone tu dah jadi milik Eyz...!!!"

Eyz dah syak wasangka daa dengan ayah....sebab tiba-tiba pulak cakap macam tu...soo...Eyz dah berani sikit nak ambil keputusan...ayah tak cakap pun Eyz dapat berapa...akhirnya....tunggu punya tunggu kat tangga sekolah....keputusan pun keluar...!!

!!!!...ALHAMDULILLAH...!!!!

takla hebat sangat pun....bolehlaa....yang penting handphone jadi milik Eyz...kahkahkah...masa tu larh...sekarang handphone tu jadi kenangan terindah daa...taknak buang taknak gadaikan taknak bagi sesiapa walaupun dah usang...hihihihi....

.....begitulah kisah PMR saya yang tak seberapa.....
hihihihihihi

SEMOGA BERJAYA YA ADIK-ADIK TINGKATAN TIGA
YANG NAK AMBIL KEPUTUSAN ESOK

^__^

:: kenangan lalu walaupun surat khabar cina..hahahaha ::

No comments: