Thursday, December 29, 2011

Kenanganku di Kuala Lumpur 2011

!!!....assalamualaikum dan haluu....!!!

hari nie Eyz nak kenang akan kenangan sepanjang tahun 2011 nie...saja jaa nak berkongsi kenangan....ehhe....bukan mudah nak kenang balik semuanya nie nanti...betol tak??ehhee

sejak Eyz berada di Institut Pendidikan Guru Kampus Bahasa Melayu nie...inilah rakan-rakan seperjuangan Eyz...sama ada dalam gembira mahupun duka...merekalah peneman diri Eyz di kala diri ini berjauhan dengan ahli keluarga....aisemen....hihihi....tanpa mereka mungkin Eyz takkan segembira nie
!!...terima kasih kawan-kawan...!!

!!!....TERBAIKLAH KORANG....!!!



:: macam tak pernah main hujankan...ehhe ::
*memang pun jarang main hujan..tu yang buat sakai semacam tu...hihi




:: masa amali Pendidikan Jasmani di padang ::
*sementara tunggu turn masing-masing buat amali



:: masa tunggu pensyarah bagi greenlight kelas kat mana ::
*sesi fotografi memang wajib klau free time...hihi


:: lawatan ke Floria Putrajaya ::


:: lawatan sendiri di Muzium Negara ::
*keciknya yang kat tengah tu kan...hhmmm

yang bestnya kenangan kitorang pergi Muzium Negara nie, kitorang jalan kaki jer tau dari KL Sentral...berani mati jaa cuba jalan dengan laluan sendiri walaupun tak tahu...haha...bukan aper...orang kata Muzium Negara tu tak jauh dari KL Sentral....soo....kitorang pun cuba-cubalaa jalan....

larhh...rupa-rupanya memang tak jauh pun!!!akhirnya sampai jugak kitorang ke Muzium Negara nie....hehehe...kononnya nak kaji tentang Baba dan Nyonya....sekali tak menjadi....hhmmm....sabo jelaaaa.....!!!huhuhuhuhu.....



:: masa tengah tunggu nak tengok wayang SHARK NIGHT ::

:: Pertandingan Sayembara Puisirama 2011 :: 

pertandingan nie kitorang sendiri yang anjurkan....untuk warga institut kami jer....tengok jer latar korang pun tau kan event apa nie....ehhe....kelas kitorang dapat nombor DUA....Eyz pon salah seorang pesertanya....hehehe 
*malu...malu (-__-)

bersyukurlah jugak sebab berjaya meraih Naib Johan....yang penting dapat timba pengalaman...betul tak??ehhe...Eyz tak pernah pun join pertandingan macam nie...lebih-lebih lagi, Eyz kena bawak gurindam, syair, jadi penyanyi backup, dan......main kompang...!!!hahahaha....luculah klau diingatkan lagi saat nie...ehhee...




di kala kebosanan menunggu pensyarah...nakal tak??hihihihi
Eyz budak baik perr...!!ehhe


nie pulak kenangan yang Eyz takkan lupa sampai bila-bila....sebabnya??inilah pertama kalinya Eyz join tarian sempena Dinner IPGKBM 2011 tau....hahaha......lamanya tak menari....badan pun dah macam robot dah masa tuu....kahkah....nasiblah takde yang komen...hihihihi...

tapi...malu jugaklah masa nie sebabnya kitorang terpaksa tarik orang bawah terutamanya pensyarah untuk menari sama-sama kat atas pentas....yang malangnya....sorang pun taknak ikut Eyz naik atas pentas...aduhai...!!!memang malu sangat sangat!!hahaha....nasiblah Eyz dapat kaver sendiri....hahaha....dah dah..!!taknak cakap daa..!!ehhee
*sungguh memalukan (-__-)"

banyak lagi sebenarnya kenangan yang Eyz dapat...tapi...takkan semua nak dicoretkan di sinikan....tak muat blog Eyz nie...ehhe...lain kali kita berkongsi lagi erk...ehhe...sesiapa yang ada kenangan terindah tu...bolehlaa tag Eyz...nak jugak tau kenangan korang....

TERIMA KASIH SEMUA 
KERANA MEMBERIKAN AKU KENANGAN TERINDAH DI PERANTAUAN

"Semoga hubungan kita akan berkekalan sampai bila-bila...!!amin..."

"Jangan lupa singgah-menyinggah di blog nie jugak yer...!!"

PISMP KUMPULAN C AMBILAN JANUARI 2012



No comments: