Monday, December 12, 2011

Keliru yang Teramat


Dah siap keliru pulak....!!aiyalehh....macam mana nie??hmmm....ingatkan senang...rupa-rupanya susah jugak kerja nie erk...macam manalah blogger yang buat macam-macam gadget, header, footer dan banyak lagilah untuk blog diorang tu...hhhmmmm.......

blogger sekalian tak pening ke????Eyz yang baharu buat header nie pun dah pening kepala nak buat bentuk dan corak yang macam mana....dah siap dah...!!lepas tu tak tahu pulak nak letak yang mana satu sesuai.....hmmmmm....

boleh ke kalau Eyz nak mintak tolong korang bagi idea yang mana satu yang sesuai???kekeke....Eyz dah pusing dah yang mana satu yang sesuai untuk jadikan header....macam-macam yang difikirkan.....takut nampak penuh sangat kat header tuu....kalau ada yang nak bagi pendapatlah...kalau tak ader pun tak apa...hmmm *sedih kononnya

hihihihihiihihih

bukan banyak mana pun yang Eyz buat...tiga jer...tu pun tak jauh bezanya....hahahaha
.....INILAH HASILNYA..... 

:: PERTAMA ::

:: KEDUA ::

:: KETIGA ::

.....ataupun.....

yang dilutsinarkan???tapi yang jenis lutsinar tu lain kali jelaa yer....hahaha.....dari tadi Eyz nak buat yang lutsinar punya tapi lain pulak yang jadinyer....hahaha...taknaklah tunjuk apa yang jadi....nie jelaa idea yang terpampang di minda Eyz....tak tahu nak buat yang macam mana lagi dah....
are you have any idea to me besides all these???ehem....ehhee....

...diri ini mengharapkan pendapat pembaca sekalian...
...kalaulah ada pembacanya...
hmmm
*sedih sedih
tapi TETAP GEMBIRA sebab dah boleh buat header sendiri

!!!....YIPPI....!!!
"Diriku tersenyum lebar hingga ke telinga malam nie...hihihi"

3 comments:

Nisa.MKR said...

kmk suka 1st n third.. :) yg 1st ya, kmk plg suka tulisan n teddy bear ya..so comellll.. :) yg third,kmk plg suka gmbr ktk n tgn plh love..so sweet..hehehe..ya jk..n IDK which is the best..simpler is better.. :)

MisEyz BLurz said...

hihihih....btw,thanx sis...!!yeah...simpler is better...but still dont know which one is the best...ehee^__^

zai zalai said...

comels lerr.
:D.
nice entry.