Thursday, December 29, 2011

Itulah Kenyataannya

.....................................

di hati tak lagi ada rasa cinta
dan di sini tak perlu engkau datang lagi
tak ingin aku, tak inginkanmu
cukup untukku bertahan

aku sudah bosan dengan tingkahmu
aku sudah bosan dengan caramu 
perlakukan aku sesuka hatimu
biarkan aku cari pengganti dirimu


di hati tak lagi ada rasa cinta
dan di sini tak perlu engkau datang lagi
tak ingin aku, tak inginkanmu
cukup untukku bertahan


aku sudah bosan dengan tingkahmu
aku sudah bosan dengan caramu 
perlakukan aku sesuka hatimu
biarkan aku cari pengganti dirimu

.......................................

"eyh...eyh...nie bukan dari hati Eyz ok...nie lirik lagu kumpulan Djaka...Mencari Pengganti Dirimu...nak dengar lagu nie lebih dengan feeling...klik PLAY kat video bawah nie...ehhe"




sebenarnya...Eyz bukan saja-saja nak buat entri pasal lagu nie...bersebab...kononnyalah...ehhe...siapa yang pernah berCINTA angkat hidung dia...!!!hihihi 
*just kidding

zaman sekarang nie susah nak cari orang yang tak pernah bercinta dalam hidup dia...kalau takpun mungkin ada orang yang disukai...betol tak??hhmm...

dalam lagu nie...kesian Eyz tengok laki tu diperlakukan macamtu oleh makwe dia....tapi nielah kenyataannya...bukan perempuan jaa...laki-laki pun ada macamtu...pendek kata dua-dualah...!!ehhe...

Tulus dari Eyz,
"aku sudah bosan dengan tingkahmu
aku sudah bosan dengan caramu 
perlakukan aku sesuka hatimu
biarkan aku cari pengganti dirimu"

:: tapi belum jumpa penggantinya lagi nie...alahai ::
*bukan nak meraih simpati...cuma nak menyatakan isi hati...aisemen...hihihi

3 comments:

Niena Sofea said...

Sis , Niena tag sis kat sini .. =)

http://nienasofea.blogspot.com/2011/12/giveaway-by-luscious-sky-and-pyza-pyja.html

asya. said...

ehem ehem.

MisEyz BLurz said...

@asya.
tdengar macam ada seseorang yg bdehem kat cni...ehhee:PP