Monday, December 5, 2011

Gemar Kini


!!!...Assalamualaikum semua...!!!

!!!!...Salam Isnin...!!!!

Hari nie kan
tiba-tiba rasa nak buat entri pasal 'dua buah video' yang Eyz makin 
suka tengok
suka dengar
beberapa kali tengok dengar pun tak bosan

rasa-rasanya
???...APA ERK...???

JENG...JENG...JENG...


.....hohohohoho.....
bukan video apa-apa pun

Klip Video Alif Satar
LELAKI SEPERTI AKU

.......
Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak
Memang tak ada lelaki sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lelaki yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak ada lelaki seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak
Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Oo baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kau cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan

Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak
.....................


mula-mula tengok klip video nie kan
rasa gedik jaa
...tapi...
lama-lama
...boleh suka pulak...hihihi...

!!!....TETAPI....!!!
!!!!..ADA SATU LAGI..!!!!


GADIS SEPERTI AKU
Nyanyian Shila Amzah

..........
Memang takkan ada gadis seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak
Memang takkan ada gadis sehebat aku
Tapi yg lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lagi gadis yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang takkan ada gadis seseksi aku
Tapi yg lebih seksi banyak
Memang takkan ada gadis secomel aku
Tapi yg lebih comel banyak

Maka tak perlu pujuk rayu itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku 'tuk jadi pacarmu

Oh, baby...baby..baby.....
Jangan kau marah sebab kutolak
Kutahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Kuyakin pasti ada gadis yang akan suka

Oh, baby jangan kau dendam sebabku enggan
Bercinta aku mau tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu kekasih yang menunggu

Ceritanya aku mau belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa..ohh
Kerna aku memang tak bisa mendua..
NOOOO....!!

oh, baby...baby..baby.....
Jangan kau marah sebab kutolak
Kutahu kamu kaya dan baik budi bahasa
Kuyakin pasti ada gadis yang akan suka

Oh, baby jangan kau dendam sebabku enggan
Bercinta aku mau tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu kekasih yang menunggu
ohhhhhh...........

Oh, baby jangan kau dendam sebabku enggan
Bercinta aku mau tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu kekasih yang menunggu
kuuu...
.......................


UiNX2!!~~

No comments: