Friday, December 9, 2011

Bulu Mata Palsu vs Bulu Mata Ori


...semalam...Eyz pergi jumpa doktor pakar mata...ada masalah gatal-gatal dalam mata....mata betul betul rasa tak selesa...seminggu lebih dah asyik nak gosok mata jaa....sooo.....ayah Eyz bawak pergi jumpa doktor takut takut ada papa kan....sampaikan hari sebelumnya tu Eyz termimpi-mimpi dalam mata ada ulat....eEEeee...!!menggelikan...!!

tapikan...datang jaa kat klinik tu ada budak suruh Eyz cek mata dulu....dia ingat aku rabun mata kot....hohoho....ingatkan terus jumpa doktor....hmmm....lepas cek mata barulah Eyz dipanggil lagi....barulah jumpa doktor tu....neves masa tengok doktor tu....keke....serius giler....sampai buat lawak pun dia tak senyum...hohoho...

cek punya cek....doktor tu cakap mata Eyz ok...tapi...tiba-tiba jaa dia tanya...

"Bulu mata awak ni PALSU ke ORI???"

Eyz terus jawab,
"Eyh...mestilah ori...kenapa???"

doktor tu kata,
"Bulu mata awak ni yang buat mata awak gatal...saya cabutkan bulu mata awak tu yaa"

lawaklah....dari doktor pakar mata...boleh jadi doktor cabut bulu mata pulak...hahaha...Eyz pulak yang rasa ragu-ragu....Eyz kat klinik ke Eyz kat kedai gunting rambut??hohoho....akhirnya bulu mata yang ganggu mata Eyz tu selamat dia cabutkan...hihihi

....akhirnya Eyz pulang dengan selesa lepas tu....

!!!!!.....TAPI.....!!!!!

EYZ TERLUPA NAK SURUH DOKTOR TU 
CABUT YANG SEBELAH LAGI

.....hhhhmmmmm.....

"Eyz jaa ingatkan mata gatal sebab apa...rupa-rupanya bulu mata sendiri...hahaha....kesian doktor tuu kena kerja cabut bulu mata Eyz pulak hari tu....takpe doktor....daripada takde bwat pape kan...hihihihi"


No comments: