Saturday, December 24, 2011

Besar sangat ke???


Besar sangat ke???

hhhmmm....apalah yang besar sangat tu kan....hohoho....
jangan nak otak kuning erk....takde benda yang kuning-kuning kat sini...kat sini banyak yang warna-warni bak kehidupan di alam realiti...aisemen..mula dah mula dah...hehehehe
*maaf maaf merepek jap...hihihi

macam nie al-kisahnya....ehhee...dalam Eyz jalan-jalan cuci mata kan di Kuching....biasalahkan mata nie....meliar sana sini....semua nak pergi tengok....hihihi....jalan punya jalan....Eyz terdengar sesuatu yang bukan menyeramkan dan bukan yang menakutkan.....tetapi berbunyi.....

*


**


***


****


*****


"BESARNYA MATA DIA...!!!"


*****


****


***


**


*


siapa...??? siapa...??? 
DAN 
siapa...???

siapa lagi kalau bukan MisEyz BLurz....!!!
aduhai....Eyz buat dengar tak dengar jer.....hahaha.....dahlah sebelum nie dikatakan bulu mata palsu....sekarang pulak yang nie....ish...ish...ish...

"Walau bagaimanapun, diri ini amat bersyukur ke hadrat Ilahi kerana mataku masih jelas untuk melihat sekelilingku....huhuhu....."

:: Besar sangatkah mataku ini...hohohoho ::

2 comments:

Sh.Nurrasyidah Al-Yahya said...

besarlh comey akak..rmai org jeles tw..hik hik..jga elok2:)

MisEyz BLurz said...

@Sh.Nurrasyidah Al-Yahya
eyh...eyh...sapa plak yg jeles tu??bukan seorang je ke yg jeles??keke:PP