Monday, December 12, 2011

Aku Gembira


Eyz gembira sangat pagi-pagi nie...hihihihi...sebenarnya tak sedar pun jam dah pukul 1.00 lebih PAGI...!!!hohohoho....tadi bukan main mengantok mata nie....tapi tak kira...!!nak habiskan edit gambar jugak....hehehe....nak tengok tak??tapi taklah hebat sangat pun macam orang lain....

Eyz tengok orang lain edit gambar diorang...
fuhh...!!walao....!!hebat woo...!!
diorang edit guna Photoshop....aku tak pandai guna Photoshop...Eyz cuma pandai edit guna Photoscape jaa...adik-beradik kot dengan Photoshop....takpun sedara ke kan....hihihi...

kalau guna Photoscape bolehlah....bolehlah sikit tandingi orang lain...aisemen...boleh ke nak tandingi orang lain??hahaha...PERASAN JAA LEBIH KANN....!!!hohohoho....

tapi sekarang Eyz dah boleh main potong-potong gambar....HAHAHA...!!!*ketawa besar-besar
banggalah kononnya...hahahaha!!HAMPEH...!!Eyz potong gambar pun bukan dari Photoscape....tahu tak  guna apa???mungkin ada yang bakal terperanjat kot kalau dibagitau kat korang yang Eyz edit gambar guna apa jugak selain Photoscape...kekeke....

.....EYZ GUNA.....

!!!.....MICROSOFT POWERPOINT 2010.....!!!

hahaha...nielah yang Eyz pakai untuk potong gambar...kahkah...orang guna Photoshop Eyz hanya guna Microsoft Powerpoint 2010 jerlaaa....nie jaa yang termampu...keke.....lepas edit guna Microsoft PowerPoint 2010 nie Eyz pindahkan gambar yang dipotong tu pergi ke Photoscape....Eyz editlah macam mana yang Eyz nak...hihihihihi....

...akhirnya...

!!!!!...EYZ BERJAYA JUGAK...!!!!!

lepas edit punya edit....nielah hasilnya...hehehe....


:: taklah hebat sangat pun...tapi memadailah untuk puaskan hati diri sendiri...hahaha ::


6 comments:

khalila said...

wahhhh..... cantek cantekkk! hehee.. akak pun slalu gak edit kat ppoint pastu baru masuk photoshop

MisEyz BLurz said...

hehe...makaseh...!!yeke kak??ehee...yang penting jadikan kak lila..!!^__^

FARHAN'S FORTE said...

hamboiii lagu.....btw very fresh backround....love it..:)

MisEyz BLurz said...

amboi...amboi...amboi...makaseh paan...!!^__^

Lea_jully said...

cantek bhaaaa..... suka2! :)

miss.rikiko said...

nice !!