Thursday, October 27, 2011

Merinduimu

!!!...I MISS YOU...!!!

setelah sekian lamanya
aku meninggalkan dirimu, 
MisEyz BLurz bLoGGer
saat ini
detik ini
aku akan mula berada di sisimu kembali
.....aisemen.....
bajet punya ayat kan
hohohohoho

...sebenarnya...
bukan pape pon
lama dah tak merapu kat sini
hehehe

sebelum nie sibuk sangat
mula-mula
sebelas hari di PUTRAJAYA
jadi ahli koir untuk kemerdekaan yang lalu


:: saat terakhir di Dataran Merdeka dengan wajah yg kian membakar...hihihi ::

kedua
persediaan untuk pameran seni
dalam masa seminggu
letih sangat sangat
asal ada masa lapang jaa
diisi dengan masa tidooo
kekekeke

:: di rumah ala-ala rumah panjang, Sarawak yg kami bina sendiri di Dewan Zaaba ::

:: hari terakhir pameran seni di IPG KBM ::
:: tak tahu dah nak buat apaa..hihi ::

ketiga
sibuk dengan Pendidikan Luar
kami buat di 
Bukit Cerakah@Taman Botani, Shah Alam
lagilah penat
.....tetapi.....
!!!...ENJOY SANGAT...!!!

 ::  salah satu aktiviti yang dilakukan ::
:: water confident ::

selain aktiviti tersebut
abselling...kayaking...flying fox...malam budaya

:: hari terakhir ::

...dan sekarang...
sedang cuti Deepavali seminggu
SELAMAT MENYAMBUT HARI DEEPAVALI
hehehehe
bolehlah rehat sekejap
"I'M HOME!!!"
kekeke
saja ja nak menunjuk-nunjuk
hahahaha

seminggu depan plak
sibuk dengan minggu belajar
seminggu lagi
!!!!....UJIAN....!!!!
hhhmmmmmmm

???...lepas tu...???
!!!!!!!!!!...HOLIDAY...!!!!!!!!!!
saat yang ditunggu-tunggu
saat untuk menambah lemak dalam badan
hihihihihi

tahun depan pulak
naik PISEM 1
.....norhhhh.....
pejam celik pejam celik PISEM daa
rasa taknak jer nak masuk PISEM
tak tawlah kenapa
hhhhmmmmmmm

btw
hidup perlu diteruskan
perjuangan haruslah diperjuangkan
???...betul tak...???
hihihihihihi

UINX2!!~~