Saturday, August 13, 2011

Keinginan_ku

:: dahulu ::
ayah pernah kata
"kalau kau dapat IPG cni nanti ayah belikan kereta tuk kau"
.....tetapi.....
apakan daya
aku tidak ditawarkan ke IPG di tempat aku
aku dihantar jauh nun di perantauan
.........
dalam Malaysia lagilah
...hohoho...

:: sekarang ::
aku dah mula tertarik dengan satu kereta nie
kalau bolehkan aku memang nak sangat kereta nie
dulu pun aku pernah ajukan perkara nie kat ayah aku
.....tapi.....
ayah aku kata
"tak sesuailah kereta tu dengan kau"
???...SEBAB...??? 
sebabnya kereta tu lebar sangat
nanti susah kau nak pandu
aku sedar aku kecik comel 
isk...isk...isk
.....hahahaha.....

namun demikian
aku seperti bertekad untuk memiliki kenderaan tersebut
aisemen 
*skema alu jak ayat*
...huhuhu...

??..korang rasa kereta apa ek..??
???..Mercedes Benz..???
???...Vios...???
owh, tidak sama sekali
hok nielah menjadi feberet aku sekarang nie
tak tahulah sempat ke nak miliki myvi nie
berangan-angan jerlaa kan
...hohohoho...

tak salahkan kalau kita nak berangan
manalah tahu
suatu hari nanti
angan-angan menjadi kenyataan
kan..kan
hihihihihi
!!!...AMIN...!!!

No comments: